"Naa pa koy istorya sa inyo about sa Tellering; since sa banko man gud before you reached for Management level dapat tanang employee matutunan nila ang different department in short dapat ma rotate ang employee.....i was a current bookkeeper atong time and nabalhin ko sa Tellering kay basin daw gi mani-ubra ko yung account ng mga clients..heheh (JOKE)...so my manager put me as a front liner ng banko which is a Teller position...first nakong client sa buntag pa gyud to,,sakto gyud sa paghigop nako sa akong kape naay crema de fruti..heheh.....Ning duol sa ako ang client,,saying...puede nako ni ma encash Dong.....
Dong tawag niya nako kay basin taga bukid bitaw maski naa akong named naka pin sa akong Barong, anyway, we respect our clients and we love them maski pobre bitaw..mao na among motto sa Metrobank..You're in Good hands With Metrobank"..heheh....anyway, ingon nako sa iyaha,,saying...Manang paki pirmahe na lang sa likod.....then ingon niya o sige,,unya wla nako namalikdan kay na busy pud ko sa ubang deposits,,nawala lang kalit among Kliente...ana pud ko..peste basin nisuko to nako, wla man koy gi-ingon pud na daotan niya..hehe..so ingon nako sa guard pangitaon ang tiguwang na nwagting...taod taod...nasakpan nila ang tigulang .naa diay sa parking lot sa likod sa banko...gipangutana nako .....Manang nag unsa man ka sa likod sa banko sa parking lot....tubag pud niya......"DONG INGON MAN GUD KA NA PIRMAHA SA LIKOD'......hahahahahahahahh.......sus ginoo manang ..mabuang sad ko nimo kadali...hahahaha