Conrad

  • 11 replies
  • 2767 views
*

OMG

  • *****
  • Administrator
  • 139996
    • View Profile
    • Mikey Gatal Worldwide
Conrad
« on: January 26, 2010, 02:42:40 AM »
The thing about Conrad is he has beautiful blue bedroom eyes, a great smile, a nice personality, and big (and I do mean BIG) muscular arms.





« Last Edit: January 26, 2010, 04:52:17 PM by mikey_gatal »

*

felix

  • *****
  • Global Moderator
  • 30615
    • View Profile
    • http://felix.boholano.net
Re: Conrad
« Reply #1 on: January 26, 2010, 03:00:23 AM »
haha BIG man jud pud
« Last Edit: January 26, 2010, 05:09:45 PM by mikey_gatal »
"Good people are like wind. You cannot see what is inside thier hearts but you can always feel their goodness and sincerity"

http://felix.boholano.net

*

OMG

  • *****
  • Administrator
  • 139996
    • View Profile
    • Mikey Gatal Worldwide
Re: Conrad
« Reply #2 on: January 26, 2010, 03:21:45 AM »
haha BIG man jud pud

but not big in everything  :o
« Last Edit: January 26, 2010, 05:10:50 PM by mikey_gatal »

*

felix

  • *****
  • Global Moderator
  • 30615
    • View Profile
    • http://felix.boholano.net
Re: Conrad
« Reply #3 on: January 26, 2010, 03:27:09 AM »
but not big in everything  :o
yah, kay gamay man iya tiyan
« Last Edit: January 26, 2010, 05:10:11 PM by mikey_gatal »
"Good people are like wind. You cannot see what is inside thier hearts but you can always feel their goodness and sincerity"

http://felix.boholano.net

*

OMG

  • *****
  • Administrator
  • 139996
    • View Profile
    • Mikey Gatal Worldwide
Re: Conrad
« Reply #4 on: January 26, 2010, 05:59:34 PM »
yah, kay gamay man iya tiyan

i know where  ;D

*

felix

  • *****
  • Global Moderator
  • 30615
    • View Profile
    • http://felix.boholano.net
Re: Conrad
« Reply #5 on: January 26, 2010, 08:01:39 PM »
i know where  ;D
did you saw it already?
"Good people are like wind. You cannot see what is inside thier hearts but you can always feel their goodness and sincerity"

http://felix.boholano.net

*

OMG

  • *****
  • Administrator
  • 139996
    • View Profile
    • Mikey Gatal Worldwide
Re: Conrad
« Reply #6 on: January 26, 2010, 08:30:39 PM »
hmmm, no comment ako bro  ;D

*

zulacs

  • *****
  • 15488
  • "hahaha..lay lingaw!"
    • View Profile
Re: Conrad
« Reply #7 on: January 26, 2010, 08:32:34 PM »
dont like his body but i love his eyes..hehehe..
"You have brains in your head. You have feet in your shoes.
You can steer yourself any direction you choose. You're on your own, and you know what you know.
And you are the one who'll decide where you'll go. "

*

OMG

  • *****
  • Administrator
  • 139996
    • View Profile
    • Mikey Gatal Worldwide
Re: Conrad
« Reply #8 on: January 26, 2010, 08:33:37 PM »
oh yea, same here, he has beautiful blue bedroom eyes

*

zulacs

  • *****
  • 15488
  • "hahaha..lay lingaw!"
    • View Profile
Re: Conrad
« Reply #9 on: January 26, 2010, 08:35:01 PM »
oh yea, same here, he has beautiful blue bedroom eyes

yeah..nice jud!heheehe....iyang lips sad..hahahaha
"You have brains in your head. You have feet in your shoes.
You can steer yourself any direction you choose. You're on your own, and you know what you know.
And you are the one who'll decide where you'll go. "