Mr. Philippines World 2010 - Alvin de Joya

  • 67 replies
  • 16163 views
*

Janet

  • ***
  • 3828
  • My Sexy Back
    • View Profile
Re: Mr. Philippines World 2010 - Alvin de Joya
« Reply #20 on: March 22, 2010, 11:35:38 PM »
that's true janet that's why i give 100% support to yusuke este alvin de joya
ahahahaha! ana jud! ;D ;D ;D
Please Visit My Beauty With A Purpose Website

www.janet.jamcee.com

*

SHe

  • ****
  • 8231
  • ~ Peace Loving ~
    • View Profile
Re: Mr. Philippines World 2010 - Alvin de Joya
« Reply #21 on: March 22, 2010, 11:39:03 PM »
ka charming gyud sa eyes and smile uy  ;) ;)  ::)
the best kind of love, comes out of strong friendships

*

OMG

  • *****
  • Administrator
  • 138918
    • View Profile
    • Mikey Gatal Worldwide
Re: Mr. Philippines World 2010 - Alvin de Joya
« Reply #22 on: March 23, 2010, 12:14:13 AM »
ka charming gyud sa eyes and smile uy  ;) ;)  ::)

do you think he has a chance among the other candidates SHe?

*

SHe

  • ****
  • 8231
  • ~ Peace Loving ~
    • View Profile
Re: Mr. Philippines World 2010 - Alvin de Joya
« Reply #23 on: March 23, 2010, 07:16:02 PM »
do you think he has a chance among the other candidates SHe?
with his looks and his brainy mind, he is already a winner for meh  8) but i still hope he can take home the crown as the Mr. World 2010. im sure he can captivate d judges n much more d foreign audience there..
the best kind of love, comes out of strong friendships

*

OMG

  • *****
  • Administrator
  • 138918
    • View Profile
    • Mikey Gatal Worldwide
Re: Mr. Philippines World 2010 - Alvin de Joya
« Reply #24 on: March 23, 2010, 07:19:58 PM »
with his looks and his brainy mind, he is already a winner for meh  8) but i still hope he can take home the crown as the Mr. World 2010. im sure he can captivate d judges n much more d foreign audience there..

i think we still need janet's approval

*

SHe

  • ****
  • 8231
  • ~ Peace Loving ~
    • View Profile
Re: Mr. Philippines World 2010 - Alvin de Joya
« Reply #25 on: March 23, 2010, 07:22:22 PM »
i think we still need janet's approval
yep! i like that  ::) ;D
the best kind of love, comes out of strong friendships

*

zulacs

  • *****
  • 15488
  • "hahaha..lay lingaw!"
    • View Profile
Re: Mr. Philippines World 2010 - Alvin de Joya
« Reply #26 on: March 23, 2010, 07:25:33 PM »
hehe cge oi tulingan na lang maayo kay daghang lab-as baligya ni nang feling sa tyanggihan. in fairness ang ganda mo fren sa bago mong avatar. simang sad imo byuti, qualified ka na sa miss universe hehehe ;D

hahahah..simang jud fren?hmmm..wait ha?gusto ko butete akong meauty fren..kay pagamay-gamay pero kung hlabtan makahilo..ahaahaha...tenx sa compliment fren..char!hehhee..
"You have brains in your head. You have feet in your shoes.
You can steer yourself any direction you choose. You're on your own, and you know what you know.
And you are the one who'll decide where you'll go. "

*

OMG

  • *****
  • Administrator
  • 138918
    • View Profile
    • Mikey Gatal Worldwide
Re: Mr. Philippines World 2010 - Alvin de Joya
« Reply #27 on: March 23, 2010, 07:34:32 PM »
yep! i like that  ::) ;D

if only janet met or have seen John before, she will approve that John is capable to represent our country in the upcoming Mister World 2010:

http://www.mikeygatal.com/connect/index.php?topic=8079.70

*

Janet

  • ***
  • 3828
  • My Sexy Back
    • View Profile
Re: Mr. Philippines World 2010 - Alvin de Joya
« Reply #28 on: March 23, 2010, 10:19:48 PM »
i think we still need janet's approval
i think may chance sha, basta he  needs proper training and preparation like any other contest because it is about the total person.
Please Visit My Beauty With A Purpose Website

www.janet.jamcee.com

*

OMG

  • *****
  • Administrator
  • 138918
    • View Profile
    • Mikey Gatal Worldwide
Re: Mr. Philippines World 2010 - Alvin de Joya
« Reply #29 on: March 23, 2010, 10:24:38 PM »
i think may chance sha, basta he  needs proper training and preparation like any other contest because it is about the total person.

you mean has the total 'package' ?